EJ PMS
Стандартни функционалности:
- Системни фирмени данни и настройки
- Системни и оперативни оператори
- Права за достъп и роли на работа на операторите
- Шаблони на стандартни фирмени документи
- Шаблони на стандартни фирмени бланки
- Базови оперативни параметри и номенклатури
- Номенклатура на доставчици – много характеристики;
- Номенклатура на клиенти – много характеристики;
- Групи работи
- Типове задачи дейности и работи за тяхното изпълнение – количествени характеристики и цени
- Трудови дейности – часова ставка
- Шаблони на СМР и СУ (съставни услуги) – видове и количествени характеристики на вложени СМЦ, услуги, труд и ДМА
- Генериране на клиентски групи и функционално формиране на продажни цени за групата
- Управление на работата във фирмата
- Генериране на вътрешни задания
- Създаване на проект за изпълнение на заданието
- Бюджет на поректа
- Досие с електронни документи по заданието
- Управление на работата с доставчици
- Стандартен профил на доставчика
- Създаване на договори с доставчици
- Създаване на анекси към съществуващи договори с доставчици
- История на комуникациите с доставчика
- Досие с електронни документи по договора
- Автоматично изпращане на документи към електронната поща на контрагента
- Масово изпращане на запитвания към доставчици
- Управление на работата с клиенти
- Стандартен профил на клиента
- Създаване на договори с клиенти
- Създаване на анекси към съществуващи договори с клиенти
- История на комуникациите с доставчика
- Задаване на проекти за изпълнение на договора
- Генериране на схема за плащане по проектите
- Автоматично генериране на договори и прилежащи към тях документи
- Досие с електронни документи по договора
- Автоматично изпращане на документи към електронната поща на контрагента
- Автоматично подновяване на договори с клиенти – чрез анекс, с нов договор
- Автоматично фактуриране на база зададени схема за плащане по проекти – издаване и изпращане на електронни фактури, проформа-фактури
- Масово изпращане на съобщения на клиенти
- Оферти и ценообразуване
- Създаване на оферти – генериране, копиране
- Създаване на подоферти – генериране, копиране
- Създаване на предварителен проект за изпълнение на оферта – генериране, копиране, импорт, дневен и седмичен линеен график на проекта
- Много атрибутно по елементно ценообразуване
- Импорт от стандартна количествена сметка по съпоставими СМЦ от базовия склад
- Ценообразуване по вложени материали, услуги, труд, ДМА и административни разходи
- Динамична замяна на СМЦ с друго от базовия склад по подобни характеристики
- Ценообразуване с динамични продажни цени, цени по клиентски групи,
- Контрол по продажна цена и себестойност
- Автоматично генериране на оферти и прилежащи към тях документи
- Много параметричен печат на Приложение-сметка към офертата
- Досие с електронни документи по офертата
- Автоматично изпращане на документи към електронната поща на контрагента
- Създаване на проекти за изпълнение на задания – виж т. IX
- Създаване на проекти за изпълнение на договори с клиенти
- Създаване на задачи и подзадачи за изпълнение на проекта
- Параметри за автоматично управление на изпълнението на задачата
- Зависимост и връзка по време при изпълнение на задачите
- Създаване на дейности за изпълнение на задачите по проекта – ръчно и автоматично генерирани
- Параметри, време за изпълнение, генериране на график за изпълнение на дейността
- Линейни и циклични дейности
- Изпълнители на дейността – индивидуални, групови, външни за фирмата, автоматизирани устройства
- Количествено и качествено описание на материалите, услугите, изделията и други подобни неща, необходими за изпълнението на дейността
- Количествено описани на вложените видове труд за изпълнението на дейността
- ДМА и обекти на фирмата, участващи при за изпълнението на дейността
- Копирате на структурата на проект от друг, генериране на проект от оферта, импорт на структура на проект
- Настройки и глобални параметри на проекта
- Досие с електронни документи по проекта
- Логистика на проекти
- Генериране на проекто заявки за доставка и получаване на материали, стоки, услуги, изделия и други неща, планирани и необходими за изпълнение на дейностите по проекта
- Генериране и изпращане на заявки за доставки към фирмени складове и външни доставчици
- Отчитане на доставените материали, изделия и стоки и получените услуги
- Наблюдение и контрол на изпълнението на заявките за доставка
- Оперативно отчитане на работата по дейности
- Работа с актуалните дейности за текущия ден на конкретен оператор
- Отчитане на работа за минало време
- Индивидуални линейни графици за отчитане на работата, наблюдение на плануваните във времето дейности
- Въвеждане на извършените видове труд и получените следствие на това резултати от изпълнител (оператор) – количествени и качествени показатели
- Отчитане на вложените видове и количества материали
- Отчитане на извършените видове и количества труд за деня по дейността
- Отчитане на извършени непредвидени (не планувани при изграждането на проекта) разходи – видове и стойности
- Изместване на интервала за изпълнение на дейността – отлагане на изпълнението, оперативна промяна на времето за изпълнение (ако е възможно)
- Администриране на изпълнението на дейността – генериране на съпътстващи дейности към други изпълнители (оператори), приключване на дейността (ръчно, автоматично) и т.н.
- Отчитане и управление на задачи
- Изместване на интервала за изпълнение на дейностите по задачата
- Приключване/прекратяване на задача – автоматично, ръчно
- Отчитане и управление на проекти
- Изместване на интервала за изпълнение на задачите и дейностите по проекта
- Приключване на проект – автоматично, ръчно
- Времеви/линейни графици при изпълнение на проекти
- Проектни графици за изпълнение на дейностите по проекта
- Реални графици на изпълнените дейности по проекта
- Персонални времеви/линейни графици
- Часови схеми на работа – линейни, циклични
- Автоматично генериране на персонални графици за работа
- Проектни графици
- Реални графици
- Автоматична верификация на реални графици спрямо отсъствията на служителя
- Линейни графики и справки
- Месечни часови справки за отработено време
- Справки за заетостта на персонала по дни и графици за изпълнение на проекти
- Оперативни и мениджърски справки по договори и задания – с доставчици, с клиенти, по вътрешни задания
- Оперативни и мениджърски справки по проекти – по договори с клиенти, по вътрешни задания
- Линейни графици и справки – текстови и графични
- Линеен график (проектен) – дневен, седмичен, месечен
- Линеен график (реално изпълнен) – дневен, седмичен, месечен
- Справки на отчетените работи – общо по дни и по оператори
- Справка на отчетените спецификации – общо по дни и по оператори
- Анализ на плащанията
- По доставчици
- По клиенти
- По договори и/или проекти
- Справка за бъдещи плащания
- Справка за очаквани приходи
- To Do List – лични (на оператор) дейности по проекти актуални за изпълнение
- To Do List – лични (на оператор) допълнителни съпътстващи дейности при изпълнението на проекти – получени от други оператори и изпратени до други оператори
- Организационен календар – индивидуален и групов
- Оперативен комуникатор – EJ Chat между операторите във фирмата
- Вградена отдалечена поддръжка
- Връзка и интеграция със софтуер за управление на складови наличности – EJ BONA
- Връзка и интеграция със софтуер за управление на персонала – EJ ARFA
- Връзка и интеграция със софтуер за управление на ДМА и инвентар – EJ FIXA
- Връзка и интеграция със счетоводен софтуер – EJ COTA
- Връзка и интеграция със софтуер за управление на документи – EJ DMS
- Връзка и интеграция със софтуер за работа през Web браузери – EJ Web API
- Връзка и интеграция със софтуер за работа през мобилни устройства – EJ Mobile
- Връзка и интеграция със софтуер за управление на тикети – EJ CS
- Възможност за реализация на специфични функционални възможности по поръчка
- Работа на EJ PMS като DeskTop приложение
- Работа на EJ PMS като SaaS приложение на наш сървър – pay-as-you-go plans
- Работа на EJ PMS като приложение под наем на потребителски сървър – pay-as-you-go plans