EJ PMS Стандартни функционалности

EJ PMS

 

Стандартни функционалности:

 

  • Системни фирмени данни и настройки
    • Системни и оперативни оператори
    • Права за достъп и роли на работа на операторите
    • Шаблони на стандартни фирмени документи
    • Шаблони на стандартни фирмени бланки
  • Базови оперативни параметри и номенклатури
    • Номенклатура на доставчици – много характеристики;
    • Номенклатура на клиенти – много характеристики;
    • Групи работи
    • Типове задачи дейности и работи за тяхното изпълнение – количествени характеристики и цени
    • Трудови дейности – часова ставка
    • Шаблони на СМР и СУ (съставни услуги) – видове и количествени характеристики на вложени СМЦ, услуги, труд и ДМА
  • Генериране на клиентски групи и функционално формиране на продажни цени за групата

 

  • Управление на работата във фирмата
    • Генериране на вътрешни задания
    • Създаване на проект за изпълнение на заданието
    • Бюджет на поректа
    • Досие с електронни документи по заданието
  • Управление на работата с доставчици
    • Стандартен профил на доставчика
    • Създаване на договори с доставчици
    • Създаване на анекси към съществуващи договори с доставчици
    • История на комуникациите с доставчика
    • Досие с електронни документи по договора
    • Автоматично изпращане на документи към електронната поща на контрагента
    • Масово изпращане на запитвания към доставчици

 

  • Управление на работата с клиенти
    • Стандартен профил на клиента
    • Създаване на договори с клиенти
    • Създаване на анекси към съществуващи договори с клиенти
    • История на комуникациите с доставчика
    • Задаване на проекти за изпълнение на договора
    • Генериране на схема за плащане по проектите
    • Автоматично генериране на договори и прилежащи към тях документи
    • Досие с електронни документи по договора
    • Автоматично изпращане на документи към електронната поща на контрагента
    • Автоматично подновяване на договори с клиенти – чрез анекс, с нов договор
    • Автоматично фактуриране на база зададени схема за плащане по проекти – издаване и изпращане на електронни фактури, проформа-фактури
    • Масово изпращане на съобщения на клиенти

 

  • Оферти и ценообразуване
    • Създаване на оферти – генериране, копиране
    • Създаване на подоферти – генериране, копиране
    • Създаване на предварителен проект за изпълнение на оферта – генериране, копиране, импорт, дневен и седмичен линеен график на проекта
    • Много атрибутно по елементно ценообразуване
    • Импорт от стандартна количествена сметка по съпоставими СМЦ от базовия склад
    • Ценообразуване по вложени материали, услуги, труд, ДМА и административни разходи
    • Динамична замяна на СМЦ с друго от базовия склад по подобни характеристики
    • Ценообразуване с динамични продажни цени, цени по клиентски групи,
    • Контрол по продажна цена и себестойност
    • Автоматично генериране на оферти и прилежащи към тях документи
    • Много параметричен печат на Приложение-сметка към офертата
    • Досие с електронни документи по офертата
    • Автоматично изпращане на документи към електронната поща на контрагента

 

  • Създаване на проекти за изпълнение на задания – виж т. IX

 

  • Създаване на проекти за изпълнение на договори с клиенти
    • Създаване на задачи и подзадачи за изпълнение на проекта
    • Параметри за автоматично управление на изпълнението на задачата
    • Зависимост и връзка по време при изпълнение на задачите
    • Създаване на дейности за изпълнение на задачите по проекта – ръчно и автоматично генерирани
    • Параметри, време за изпълнение, генериране на график за изпълнение на дейността
    • Линейни и циклични дейности
    • Изпълнители на дейността – индивидуални, групови, външни за фирмата, автоматизирани устройства
    • Количествено и качествено описание на материалите, услугите, изделията и други подобни неща, необходими за изпълнението на дейността
    • Количествено описани на вложените видове труд за изпълнението на дейността
    • ДМА и обекти на фирмата, участващи при за изпълнението на дейността
    • Копирате на структурата на проект от друг, генериране на проект от оферта, импорт на структура на проект
    • Настройки и глобални параметри на проекта
    • Досие с електронни документи по проекта

 

  • Логистика на проекти
    • Генериране на проекто заявки за доставка и получаване на материали, стоки, услуги, изделия и други неща, планирани и необходими за изпълнение на дейностите по проекта
    • Генериране и изпращане на заявки за доставки към фирмени складове и външни доставчици
    • Отчитане на доставените материали, изделия и стоки и получените услуги
    • Наблюдение и контрол на изпълнението на заявките за доставка

 

  • Оперативно отчитане на работата по дейности
    • Работа с актуалните дейности за текущия ден на конкретен оператор
    • Отчитане на работа за минало време
    • Индивидуални линейни графици за отчитане на работата, наблюдение на плануваните във времето дейности
    • Въвеждане на извършените видове труд и получените следствие на това резултати от изпълнител (оператор) – количествени и качествени показатели
    • Отчитане на вложените видове и количества материали
    • Отчитане на извършените видове и количества труд за деня по дейността
    • Отчитане на извършени непредвидени (не планувани при изграждането на проекта) разходи – видове и стойности
    • Изместване на интервала за изпълнение на дейността – отлагане на изпълнението, оперативна промяна на времето за изпълнение (ако е възможно)
    • Администриране на изпълнението на дейността – генериране на съпътстващи дейности към други изпълнители (оператори), приключване на дейността (ръчно, автоматично) и т.н.
  • Отчитане и управление на задачи
    • Изместване на интервала за изпълнение на дейностите по задачата
    • Приключване/прекратяване на задача – автоматично, ръчно
  • Отчитане и управление на проекти
    • Изместване на интервала за изпълнение на задачите и дейностите по проекта
    • Приключване на проект – автоматично, ръчно
  • Времеви/линейни графици при изпълнение на проекти
    • Проектни графици за изпълнение на дейностите по проекта
    • Реални графици на изпълнените дейности по проекта
  • Персонални времеви/линейни графици
    • Часови схеми на работа – линейни, циклични
    • Автоматично генериране на персонални графици за работа
    • Проектни графици
    • Реални графици
    • Автоматична верификация на реални графици спрямо отсъствията на служителя
    • Линейни графики и справки
    • Месечни часови справки за отработено време
    • Справки за заетостта на персонала по дни и графици за изпълнение на проекти

 

  • Оперативни и мениджърски справки по договори и задания – с доставчици, с клиенти, по вътрешни задания

 

  • Оперативни и мениджърски справки по проекти – по договори с клиенти, по вътрешни задания

 

  • Линейни графици и справки – текстови и графични
    • Линеен график (проектен) – дневен, седмичен, месечен
    • Линеен график (реално изпълнен) – дневен, седмичен, месечен
    • Справки на отчетените работи – общо по дни и по оператори
    • Справка на отчетените спецификации – общо по дни и по оператори

 

  • Анализ на плащанията
    • По доставчици
    • По клиенти
    • По договори и/или проекти
  • Справка за бъдещи плащания
  • Справка за очаквани приходи

 

  • To Do List – лични (на оператор) дейности по проекти актуални за изпълнение
  • To Do List – лични (на оператор) допълнителни съпътстващи дейности при изпълнението на проекти – получени от други оператори и изпратени до други оператори
  • Организационен календар – индивидуален и групов
  • Оперативен комуникатор – EJ Chat между операторите във фирмата

 

  • Вградена отдалечена поддръжка
  • Връзка и интеграция със софтуер за управление на складови наличности – EJ BONA
  • Връзка и интеграция със софтуер за управление на персонала – EJ ARFA
  • Връзка и интеграция със софтуер за управление на ДМА и инвентар – EJ FIXA
  • Връзка и интеграция със счетоводен софтуер – EJ COTA
  • Връзка и интеграция със софтуер за управление на документи – EJ DMS
  • Връзка и интеграция със софтуер за работа през Web браузери – EJ Web API
  • Връзка и интеграция със софтуер за работа през мобилни устройства – EJ Mobile
  • Връзка и интеграция със софтуер за управление на тикети – EJ CS
  • Възможност за реализация на специфични функционални възможности по поръчка

 

  • Работа на EJ PMS като DeskTop приложение
  • Работа на EJ PMS като SaaS приложение на наш сървър – pay-as-you-go plans
  • Работа на EJ PMS като приложение под наем на потребителски сървър – pay-as-you-go plans