Информация за проблемите на CRM системите

Ако CRM системите не са изцяло интегрирани с други системи за управление и контрол, практиката показа, че използването само на CRM не е добро решение, защото:

  • Как може да се осигури в реално време ключова CRM информация, ако в системата няма счетоводен модул? Ако няма включен счетоводен модул получаването на такава информация ще изисква повторното въвеждане на обработена вече някъде другаде (с друг софтуер) информация за контрагентите. Такова решение очевидно не е ефективно, а още по-малко е рентабилно;
  • Как да се осъществи ефективна маркетингова кампания, ако няма оперативна информация за реализираните продажби за период, няма данни за наличните стоки/изделия във фирмата (складово стопанство) и какви са връзките между тях и контрагентите при продажбите/доставките на едро и дребно, т.е. качествен Market Basket анализ;
  • Как ще може де се правят реалистични заявки за доставка (SCM + PMS), ако не се познават добре контрагентите;
  • Възможно ли е изобщо да се автоматизира процеса на фактуриране (Billing) и изграждането на ефективни графици за изпълнение и контрол на производството (PMS/MOM) без информация за клиентите и това, което са поръчали за изпълнение и т.н.