Нови версии на модулите на EJ System Standard с добавени разширения и механизми за работа и контрол

Нови версии на модулите на EJ System Standard с добавени разширения и механизми за работа и контрол

От началото на месец април са достъпни за работа нови версии в модулите на EJ System Standard.  Добавени са различни нови функционални разширения и са допълнени механизми за работа и контрол в следните модули:

  1. Управляващ модул на EJ System:
  • Изградена е възможност за указване на индивидуални пътища до данните на конкретна фирма.Тази функционалност позволява на ползвателите на EJ System да изграждат и практически да реализират разпределени модели на данните си. Използването на този възможност се препоръчва както за повишаване на защитата на потребителските данни при съвместна работа с други потребители на Комплекса, така и при осигуряването на отдалечен достъп от външни работни места (невключени в локална потребителска мрежа) до данните на конкретна фирма. Функционалността е подходяща за прилагане във фирми, които имат изнесени дейности в различни обекти: наличие на няколко производствени площадки във фирмата; наличие на няколко склада или магазина, разположени в различни териториални структури или имат външни контрагенти, чиито данни обработват (например: счетоводни къщи).
  • Разработен е механизъм за контрол на работата на операторите.Чрез него администраторът на EJ System може да указва период на неактивност за всеки един от операторите, работещи с програмата. Период на неактивност е времевия период, през който не се работи с програмата. Този механизъм и справките към него са подходящи за използване от мениджъри и управители на предприятия (например: предприятия с разпределена обработка на счетоводните документи, счетоводни къщи и др.), в които има повече от трима оператори, за оптимизиране на работата по въвеждане на данни и отчитане на обема на свършената работа.
  1. В модул „FIXA – Дългатрайни активи и инвентар“:
  • Разширени са възможностите за описание и следене на материални активи и инвентар на предприятието. Към инициализирани задбалансови сметки може да се изгражда структурата на инвентара в предприятието по групи, обекти и място на завеждане. Новата функционалност може успешно да се използва в предприятия, в които се следи вида, броя, местонахождението и завеждането на наличния инвентар, например – бюджетни организации, производствени предприятия и други.
  1. В модул „BONA – Складово стопанство“:
  • Оптимизирани са дейностите по въвеждане, импорт и интегрираност на данните по документите касаещи работата на складовото стопанство.През последните седмици в модул “BONA – Складово стопанство” бяха извършени редица допълнения, касаещи както обхвата на функционалните възможности, така и автоматизацията и оптимизацията при въвеждането на данните в складовите документи. В модула се приложиха подходящи потребителски интерфейси, които позволяват директно в процеса на въвеждане на данните да се сменят папките на документи за доставка и продажба, фактурните интервали, фирмените банкови сметки, избора на продажна(и) цена(и) – левови и валутни. Изграден е механизъм за автоматизирано въвеждане на продажни цени – левови и валутни. Развит е апарата за отчитане и обработка на инвентаризациите в склада. Направените сравнителни тестове между предишните и новата версия на BONA показаха, че с новите функционалности времето за въвеждане на складови данни се съкращава значително – между 30 и 55 %.
  1. В модул „DOXA – Управление на документи“:
  • Изградена е справка за пълния документооборот на фирмата. Чрез автоматичен анализ на всички модули на EJ System е показана статистическа информация за броя на въведените документи и нивото им на обработка по папки и по месеци. Функцията е подходяща за използване във фирми, в които има изградена добра организация по обработка на входящите и изходящи оперативни документи или стремеж за подобряване на работата с оперативните фирмени документи. Може да се прилага за изработването на обективни количествени оценки на извършена работа (например: в обслужващи предприятия, кантори и счетоводни къщи).
  1. В модул „CORA – Консолидирани справки“:
  • Изградена е функционална възможност, която генерира консолидирана справка за броя на въведените счетоводни документи и броя на осчетоводените документи по месеци и фирми. Има възможност да се правят различни разрези по групи фирми и период от време. Новата функционалност подпомага съществено работата на мениджърите и/или управителите на счетоводни къщи. Тя представлява мощен инструмент при анализа на работата във фирмите от този бранш.

Инсталацията и обновяването на модулите с новите разширения и функции на програмния комплекс EJ System може да направите от главната страница на сайта – www.prilsys.bg на фирма „Приложни информационни системи” ООД.

Ако вече сте инсталирали EJ System – обновяването може да направите чрез функцията „Обновяване на модулите“ от управляващия модул на Комплекса. Това ще ви даде възможност за работа с добавените нови функционалности.

Сподели