- Превантивен контрол на отчетността в търговския Ви обект – касов апарат, касова книга и други документи необходими при проверка на търговския обект от НАП/Фискален контрол/, съобразен с изискванията на НАРЕДБА № Н-18 ОТ 13 ДЕКЕМВРИ 2006 Г. ЗА РЕГИСТРИРАНЕ И ОТЧИТАНЕ ЧРЕЗ ФИСКАЛНИ УСТРОЙСТВА НА ПРОДАЖБИТЕ В ТЪРГОВСКИТЕ ОБЕКТИ, ИЗИСКВАНИЯТА КЪМ СОФТУЕРИТЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕТО ИМ И ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ЛИЦАТА, КОИТО ИЗВЪРШВАТ ПРОДАЖБИ ЧРЕЗ ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН;
- Преглед на протоколи съставени от НАП при проверка в търговския Ви обект и/или документи подготвени за представяне в тази връзка;
- Преценяване на възможността за обжалване на АУАН и НП;
- Организация на работата в търговския Ви обект – магазин, склад и др.;
- Софтуерно осигуряване за нормалното функциониране на обекта, съобразено с данъчното законодателство. При необходимост избор на модел фискално устройство отговарящо на потребностите Ви;
- Ако сте ни клиент и имате закупен софтуер EJ BONA/S/ – Обучение на персонала за работа с „BONA – Склад“ и “BONA – СУПТО;
- Инвентаризация на стоки/активи и установяване на липси/излишъци;
- Оценка на риска;
Цена на услугата:
- по точки от 1 до 6 – цената е 100.00 лева на започнат час;
- по точки 7 и 8 – по договаряне;
Забележка: За обекти извън гр. София се поемат разходите;